Toto je váš akční plán / trénink / metoda, jak prodáte svůj byt 2+kk v Praze na Smíchově za maximální cenu, kterou si právem zaslouží, aniž byste dlouhé měsíce museli čekat na kupce na realitních portálech

Vezměte si ho a použijte ho při prodeji své nemovitosti 

Nejdřív si kliknutím na tlačítko stáhněte e-Book:

Potom se podívejte na toto 27minutové video rozdělené přehledně na 7 kapitol. Začátky jednotlivých kapitol s jejich názvy jsou vyznačeny ve spodní posuvné liště videa. A určitě se dodívejte až do konce videa. Něco důležitého tam pro Vás mám:

Děkuji, pokud jste se dodívali až do konce. 

Takže už víte, že jsem Jakub Frydrych, expert na byty nejen na Smíchově v Praze 5, kde také žiji. 

Za 6 let své pražské realitní praxe jsem pomohl už stovkám místních rodin i jednotlivců s jejich cíli a realitními sny.

A co Vy? Nevěříte realitním makléřům? Nedivím se vám. Možná jste se i vy setkali s makléřem, který přišel pozdě nebo vůbec, byl neupravený nebo nepřipravený. Neschopný vám pomoct nebo se aspoň zajímat, co skutečně potřebujete.

Anebo třeba:

  • opakovaně neplnil, co slíbil,
  • vyvíjel na vás nátlak
  • jednal vyhýbavě
  • neřekl vám všechno
  • působil úlisně
  • nebyl schopen nic vyjednat s protistranou.

Necítili jste se zkrátka dobře už od začátku a kdo ví, jak to celé dopadlo. Třeba jen zbytečným stresováním se, ale možná i finančním průšvihem.

Bez RK to nemůže dopadnout hůře a určitě levněji? Ale za jakou cenu?

Podívejte se na to ještě takto: Když Vám servis za opravu auta naúčtuje majlant a auto se pak rozbije znovu, opravíte si ho sami? Jakou to bude mít efektivitu a kvalitu, pokud nejste mechanik s praxí? Nebo spíš usoudíte, že opraváři jsou různí a zkusíte na to jít jinak. Minimálně se asi s někým poradíte. Trochu si toho nového automechanika prověříte, jak své práci rozumí, co má za sebou, nebo alespoň jaký je jeho přístup k zákazníkovi. Možná třeba dáte na doporučení známých či kamarádů. Anebo jste ho měli možnost vidět při práci, a to vás přesvědčilo, že mu můžete důvěřovat a svůj vůz mu svěřit.

V oboru realit ale takto překvapivě uvažuje jen 5 z 10 prodávajících.

Dejme tomu, že se také rozhodnete postupovat sami bez realitní kanceláře nebo makléře. Otázka je, zda sami sobě budete skutečně schopni poskytnout profesionální službu?

  • Budete mít dost peněz na kvalitní marketingovou kampaň?
  • Budete si moct brát volno z práce, když to v zájmu úspěšného prodeje bude potřeba?
  • Vydržíte ve stejném tempu třeba několik měsíců?

Co když vás to ve finále bude stát víc než jen bezesné noci? Někdo může přijít o celoživotní úspory nebo prostředky, které by investoval do vzdělání svých dětí, do prosperity své rodiny. No, ale s realitní kanceláří jste se přece už spálili, říkáte ...

Realita je taková, že ve vyspělých ekonomikách na západě se odehrává nějakých 95 % realitních transakcí přes realitní makléře. Ve srovnání s českými padesáti procenty to je šokující číslo. Něco ale na tom bude, ne? Jinak by to nedělali. Ve všech oborech lidské činnosti platí, že jsou v nich odborníci, kteří člověku ušetří čas, peníze nebo stres, podle toho, co nejvíc potřebujete.

Souhlasíte, že to není o tom, jestli kvalitní realitní služby potřebujete nebo ne? Že je to celé o kvalitě práce realitních makléřů?

Tak jste si mohli říct, že už takové zkušenosti nemáte zapotřebí. Prodej bez realitky přece zvládnete i sami. Hlavně se nechcete už nikde uvazovat, čekat na zázrak, který nepřichází, a cítit se celou dobu mizerně.

Nejste v takové situaci zdaleka sami. Nedávno jsem mluvil s pánem, který postavil tři domy. Prodej dvou svěřil velké realitce. Byl ale velmi nespokojený, takže třetí dům si chtěl prodávat sám.


Lidé realitní služby potřebují, i když ztratili důvěru v realitní kanceláře. Také jsem to mnohokrát zažil. A stále zažívám - dříve v roli prodávajícího a v současnosti v roli makléře, když se setkávám s úrovní práce mnoha svých kolegů. Takže vím, o čem je řeč. Ve skutečnosti to byl před lety jeden z impulsů, který mě přivedl k rozhodnutí poskytovat služby v oblasti nemovitostí. Musí to přece jít, přece to někdo musí dělat pořádně a poctivě. Stačí, když se lidé přesvědčí, že to jde i jinak a tato služba se jim vyplatí.

Nebo se ještě podívejte se na několik příkladů, kdy se majiteli vyplatilo poradit se a nechat si udělat odbornou analýzu tržní ceny:

Problém s cenou: Třeba jako ten pán, kterému nabízeli za jeho pozemek za Prahou milion. Když mě jeho dcera požádala o pomoc, zjistil jsem, že potenciál pozemku je asi šestinásobný, tedy prodávat by se měl alespoň za 6 milionů Kč. Pán si zatím pozemek tedy nechal. Já jsem sice o obchod v dané chvíli přišel, ale majitel díky odborné analýze nenaletěl a nyní si nemusí trhat vlasy, o kolik přišel peněz.

Problém s prezentací a cenou: Někdy není problém v ceně, ale v prezentaci nemovitosti. Majitelka bytu na kraji Prahy si lámala hlavu, proč nemá více zájemců o svůj byt, který dokonce zlevnila o 300.000 Kč! Bylo potřeba udělat profi fotky, zaplatit kvalitní grafickou vizualizaci obývacího pokoje - to aby si klienti dovedli představit potenciál bytu, který si koupí - a k tomu podpořit prodej kampaní na sociálních sítích. Za měsíc od první schůzky bylo hotovo - kupní smlouva se podepsala za cenu před slevou!

Problém s cenou: Jiný pozemek, za který majitelům nabízeli 1,3 miliony Kč. Analýza ceny ukázala, že potenciál je minimálně 2,5 milionů Kč, a nakonec jsme jej prodali za celé 3 miliony! Majitel se mohl připravit o 1,7 milionu Kč, což by ho jistě mrzelo.

Další a další příklady postupně přidávám ve svém blogu, ve videích na sociálních sítích a samozřejmě v individuálních rozhovorech s klienty.


  • Jak poznáte realitního profesionála?
  • Jak poznáte, že nespadnete do pasti nějakého diletanta nebo bezcharakterního vykuka?
  • Jak se přesvědčíte, od koho si máte nechat pomoci a následně mu zaplatit provizi?
  • Co odlišuje ty solidní 3 % českých makléřů od majority konkurence, která dělá realitnímu řemeslu ostudu?

Upřímně: Určitě to není reklama ani billboard. Existuje lepší metoda, jak je poznat. Realitní profesionálové něco nedělají. Co? Všimli jste si, že většinu makléřů zajímáte jen tehdy, když se chystáte prodávat? Jakmile něco inzerujete, začnou Vám volat a podbízet se. Nikdo se nestará, dokud z vás necítí provizi. A víte, co se s jejich zájmem o vás stane, když mají smlouvu s vaším podpisem v kapse? Nebo dokonce když mají provizi na účtě dřív, než je převod bytu dokončený?

Můžete namítnout - jak to máte poznat dopředu, že se o mou věc bude makléř starat stejně intenzivně od začátku do konce? 

Jde to poznat! Podívejte se, jaké má reference od předchozích zákazníků. (Jen dejte pozor, aby to byly skutečné reference. )

Patřím já mezi ty 3 %? Posuďte sami. Vzpomeňte si na to přirovnání k práci automechanika.

Dávám vám možnost nezávazně a bezplatně vyzkoušet spolupráci se mnou a dozvědět se, jak to my solidní makléři děláme jinak. Vyplňte formulář a domluvte si se mnou osobní, online nebo jen telefonickou konzultaci zdarma.

Udělejte to i v případě, že zatím nemáte nic na prodej. Třeba jen proto, že o tom do budoucna uvažujete. Nebojím se jít s kůži na trh a dát vám svůj čas, abych předvedl kvalitu své práce. Hodnota této konzultace a analýzy tržní ceny může být klidně několik tisíc. V případě velkých projektů se dokonce účtují desítky, někdy i stovky tisíc, ale to možná pro vás není žádná novinka...


S lidmi pracuji už šestnáct let. Z toho šest let jim v Praze (především na Smíchově) pomáhám s nemovitostmi. Pomůžu i Vám?

I já jsem si zažil, jaké to je narazit na špatného a nepoctivého makléře. Ovšem také vím, jak jedná a profesionál a jakou službu poskytuje klientům. Nechci tady vyjmenovávat všechny její parametry. Je jich mnoho. Mým cílem a každodenní snahou je být spolehlivým partnerem svých zákazníků a takovým odborníkem, kterého byste bez obav a kdykoli s důvěrou doporučili svým známým a přátelům.

A hlavně - poradím vám s cenou vaší nemovitosti. To je to, co vidím v reálu skoro každý den: Jaký rozdíl je mezi tím, když se udělá profesionální analýza nemovitosti a když se cena střílí téměř od boku.


Pokud jste se ještě nerozhodli, vraťme se k už jednou položené otázce:

Jak dopředu poznat, že jednáte s realitním profesionálem? Poradil jsem vám, ať se podíváte, jaké má reference od jeho předchozích zákazníků. Rád bych vám teď poskytl ty svoje. Všem těmto lidem jsem zavázán a za jejich slova jim upřímně děkuji.

Co o mně říkají mí klienti?

Připojíte se i vy k desítkám mých spokojených zákazníků a majitelů nemovitostí, kterým jsem bezplatně pomohl?

Dovolte na závěr shrnutí, proč byste neměli váhat:

Co vám konzultace se mnou přinese?

  • Je pravděpodobné, že v rámci prodeje své nemovitosti ušetříte stovky tisíc nebo i více... 
  • Nepodepisujete žádnou smlouvu...
  • Nic neplatíte!
  • Obdržíte odborné poradenství zdarma.
  • Dozvíte se, jak vypadají služby profesionálního makléře bez toho, abyste se nějak uvazovali..
  • Vyzkoušíte si spolupráci bez závazku a nutnosti prodávat.
  • Obdržíte skvělou knihu jako dárek při osobním setkání.

Jednu z těchto užitečných knih mám pro vás připravenu zdarma ke každé osobní konzultaci!

Všechny tři knihy pomůžou každému, kdo má nemovitost nebo se o nějakou stará.

Proč vám je nabízím zdarma?

Protože mě učili, že mám být přidanou hodnotou, pokud chci být úspěšný. A já věřím, že se mi investice do těchto knih vrátí... Třeba někdy budu prodávat byt, který udržoval v dobré kondici někdo na základě rad z knihy "Rádce domácího kutila", což je skutečně tlustá "bichle" plná fotek a podrobných postupů. Hodí se třeba pro vaše nájemce, aby věděli, jak řešit tzv. drobné opravy, případně co neřešit a zavolat raději řemeslníka. :)

"Útulný domov s rostlinami" asi nemá smysl příliš představovat - málokdo si dovede představit domácnost bez nějaké zeleně.

A "Sám sobě architektem?" Ruku na srdce, taky jste si někdy říkali, že vám něco v nějaké místnosti nesedí, ale nevíte co....a než si hned platit drahou radu bytového architekta kvůli maličkosti, je lepší se základy naučit sám a trochu si s tím pohrát třeba ve volném čase. A tahle knížka je taky pěkně obsáhlá.

Knihy jsou poměrně objemné a v pevné vazbě, tedy žádná příloha středečních novin, ale hodnotný dárek, který vám jistě poslouží. 

Mám toho ještě hodně na srdci, ale budu raději, když o tom s vámi budu moct mluvit osobně. Proto ... 


Vyplňte své dva údaje a odešlete. Zavolám vám do 24 hodin a domluvíme se na formě konzultace. (osobně, po telefonu nebo online)